dietiste-balen.be
sportdietiste.be
Groepspraktijk Samen in Balans: Home Groepspraktijk Samen in Balans: E-mail Groepspraktijk Samen in Balans: Info
SportdietisteDieetGezondheidFitDieetGroentenDieetGezondSporten
The difference between stumbling blocks and stepping stones is how you use them

Logopediste Mieke Van Beylen:

In juni 2014 ben ik afgestudeerd als logopediste aan de Thomas More Hogeschool en ben vol enthousiasme van start gegaan.
Via een positieve opbouw bekijk ik de persoon in zijn geheel, zodat we samen kunnen werken naar onze doelstelling.

Omdat ik het belangrijk vind kinderen zoveel mogelijk successen te laten ondervinden, werk ik vanuit hun mogelijkheden.
Via deze positieve aanpak en de juiste stimulatie van de omgeving, kunnen we het kind samen verder helpen in zijn ontwikkeling.

Ik behandel volgende problemen:

  • Spraakproblemen
    Problemen met de uitspraak van één of meerdere klanken, onduidelijke spraak en/of foutieve tongplaatsing (vb.: tussentands).
    - Bij kinderen: foutieve ontwikkeling van de spraak
    - Bij volwassenen: dysartrie, verbale apraxie
     
  • Taalproblemen
    Problemen met het begrijpen of produceren van gesproken/ geschreven taal.
    - Bij kinderen: taalontwikkelingsstoornis
    - Bij volwassenen: afasie t.g.v een hersentrauma (vb; een beroerte)
     
  • Slikproblemen
    - Bij kinderen: Ten gevolge van afwijkende mondgewoonten (vb: tongduwen tijdens de slikact)
    - Bij volwassenen: Ten gevolge van een neurologisch letsel of als algemene verzwakking van de mondmotorische spieren.
     
  • Leerproblemen
    Deze problematiek kan zich op alle vlakken van de schoolse prestaties manifesteren. Problemen met lezen, schrijven en/of rekenen (dyslexie, dysorthografie, dyscalculie).
    à om mijn kennis verder te kunnen uit breiden, specialiseer ik me dit jaar via de postgraduaat Leerstoornissen.

Voor meer informatie, verwijs ik u graag door naar mijn website: www.logopedievanbeylen.be

volgt kortelings nieuwe info...

In juni 2014 ben ik afgestudeerd als logopediste aan de Thomas More Hogeschool en ben vol enthousiasme van start gegaan. Via een positieve opbouw bekijk ik de persoon in zijn geheel, zodat we samen kunnen werken naar onze doelstelling. Omdat ik het belangrijk vind kinderen zoveel mogelijk successen te laten ondervinden, werk ik vanuit hun mogelijkheden. Via deze positieve aanpak en de juiste stimulatie van de omgeving, kunnen we het kind samen verder helpen in zijn ontwikkeling. Ik behandel volgende problemen: - Spraakproblemen Problemen met de uitspraak van één of meerdere klanken, onduidelijke spraak en/of foutieve tongplaatsing (vb.: tussentands). - Bij kinderen: foutieve ontwikkeling van de spraak - Bij volwassenen: dysartrie, verbale apraxie - Taalproblemen Problemen met het begrijpen of produceren van gesproken/ geschreven taal. - Bij kinderen: taalontwikkelingsstoornis - Bij volwassenen: afasie t.g.v een hersentrauma (vb; een beroerte) - Slikproblemen - Bij kinderen: Ten gevolge van afwijkende mondgewoonten (vb: tongduwen tijdens de slikact) - Bij volwassenen: Ten gevolge van een neurologisch letsel of als algemene verzwakking van de mondmotorische spieren. - Leerproblemen Deze problematiek kan zich op alle vlakken van de schoolse prestaties manifesteren. Problemen met lezen, schrijven en/of rekenen (dyslexie, dysorthografie, dyscalculie). ? om mijn kennis verder te kunnen uit breiden, specialiseer ik me dit jaar via de postgraduaat Leerstoornissen. Voor meer informatie, verwijs ik u graag door naar mijn website: www.logopedievanbeylen.be